Crònica de la concentració a la presó de Soto del Real, on es troba empresonada la companya detinguda el 13A

soto

El passat cap de setmana un grup de companyes es van desplaçar a la presó madrilenya de Soto del Real per trencar l’aillament que volen imposar a l’anarquista detinguda el passat 13A  i mostrar a la institució carcerària que ni ella ni cap lluitadora presa està sola davant l’Estat. La marxa, tot i se poc nombrosa, va ser un èxit, ja que la companya ens ha confirmat que va poder escoltar la veu i el soroll de les concentrades, esborrant per un moment el silenci que volen imposar al seu voltant. Adjuntem una breu crònica de la concentració:

Aquest dissabte 25 de juny, una trentena de persones es van concentrar davant la presó de Soto del Real (Madrid) per mostrar el seu rebuig a l’empresonament i a l’extradició de la companya detinguda el passat 13 d’abril, acusada d’expropiar una entitat bancària a Alemanya.

Es van fer crits en solidaritat amb les preses i en contra els centres penitenciaris, es va llegir un text en solidaritat amb la companya, i un altre on s’explicava la situació de les dones empresonades. Al mateix temps, es va llençar la pirotècnia necessària per traspassar els murs amb soroll, escurçant d’aquesta manera, la distància imposada entre les de dins, i les de fora.

Durant la concentració, van aparèixer alguns agents de la Guàrdia Civil que van demanar identificacions de les solidàries concentrades, però aquestes s’hi van negar. Malgrat això, un cop finalitzat l’acte, els agents de l’autoritat van aturar tots els cotxes que es dirigien a la sortida, registrant-los i forçant les identificacions.

Recordem que aquest dijous 30 de juny, la companya serà definitivament extradida i posada a disposició de les autoritats alemanyes. Tot això, després d’haver rebut nombrosos abusos per part de la direcció del centre penitenciari de Soto del Real, com la denegació a la possibilitat de mantenir una comunicació vis-a-vis amb la seva companya el dia del seu casament o la prohibició de comunicar-se amb ella i una altra persona més, telefònicament.

Estenem els gestos solidaris i rebels.

A TERRA ELS MURS DE LES PRESONS!!

MURS I GUARDIANS, NO FAREU CALLAR LA NOSTRA PASSIÓ PER LA LLIBERTAT!!

[cas]

El pasado fin de semana un grupo de compañeras se desplazaron a la prisión madrileña de Soto del Real para romper el aislamiento que quieren imponer al anarquista detenida el pasado 13A, y mostrar a la institución carcelaria que ni ella ni ninguna luchadora presa está sola ante el Estado. La marcha, aunque poco numerosa, fue un éxito, ya que la compañera nos ha confirmado que pudo escuchar la voz y el ruido de las concentradas, borrando por un momento el silencio que quieren imponer a su alrededor. Adjuntamos una breve crónica de la concentración:

Este sábado 25 de junio, una treintena de personas se concentraron ante la prisión de Soto de Real (Madrid) para mostrar su rechazo al encarcelamiento y a la extradición de la compañera detenida el pasado 13 de abril, acusada de expropiar una entidad bancaria en Alemania.

Se lanzaron gritos en solidaridad con las presas y en contra los centros penitenciarios, se leyó un texto en solidaridad con la compañera, y otro donde se explicaba la situación de las mujeres encarceladas. Al mismo tiempo, se tiró la pirotecnia necesaria para traspasar los muros con ruido, acortando de este modo, la distancia impuesta entre las de dentro, y las de fuera.

Durante la concentración, aparecieron algunos agentes de la Guardia Civil que pidieron identificaciones de las solidarias concentradas, a lo cual se negaron. A pesar de esto, un golpe finalizado el acto, los agentes de la autoridad pararon todos los coches que se dirigían a la salida, registrándolos y forzando las identificaciones.

Recordamos que este jueves 30 de junio, la compañera será definitivamente extradida y puesta a disposición de las autoridades alemanas. Todo esto, después de haber recibido numerosos abusos por parte de la dirección del centro penitenciario de Soto de Real, como la denegación a la posibilidad de mantener una comunicación vis-a-vis con su compañera el día de su casamiento o la prohibición de comunicarse con ella y otra persona más, telefónicamente.

Extendamos los gestos solidarios y rebeldes.

ABAJO LOS MUROS DE LAS PRISIONES!!

MUROS Y GUARDIANES, NO CALLARÉIS NUESTRA PASIÓN POR LA LIBERTAD!!

Esta entrada fue publicada en General. Guarda el enlace permanente.