Paraules de solidaritat amb el Banc Expropiat de la companya detinguda el 13A

Transcripció:

[cas]

A las compañeras y los compañeros del Banc Expropiat y todas las luchadoras solidarias en la calle:

Os mando unos fuertes saludos y toda mi fuerza y solidaridad desde la cárcel de Soto del Real, en Madrid. Desde la distancia, al estar aquí, estoy viviendo, por un lado, tanta rabia por el desalojo, la brutalidad policial y la manipulación de los medios de comunicación (aunque todo típico y esperable), pero por otro lado tanta alegría y orgullo de la resistencia y las respuestas de lucha en la calle que estáis dando.

Ya sabemos que son el Estado y los bancos [los] que nos roban, y que siempre nos han robado a nosotras, a la gente, desde que existe el dinero y su acumulación. Por lo tanto, la expropiación siempre es legítima y necesaria, y así ha sido tan grande expropiar este banco y convertirlo en un espacio de autogestión y de luchas colectivas, justo en contra del sistema y la lógica capitalista.

Nos pueden desalojar de nuestros espacios, pegarnos a porrazos o tambien encarcelarnos, pero jamás podrán romper o frenar nuestra voluntad y decisióin de rebelarnos contra este mundo de miseria.

Os deseo toda la fuerza y los ánimos.

¡La lucha sigue!

¡Jamás podran pararnos!

¡Viva el Banc Expropiat!

[cat]

A les companyes i els companys del Banc Expropiat i totes les lluitadores solidàries al carrer:

Us envio unes fortes salutacions i tota la meva força i solidaritat des de la presó de Soto del Real, a Madrid. Des de la distància, estant aquí, estic vivint, d’una banda, tanta ràbia pel desallotjament, la brutalitat policial i la manipulació dels mitjans de comunicació (encara que tot típic i esperable), però d’altra banda tanta alegria i orgull de la resistència i les respostes de lluita al carrer que esteu donant.

Ja sabem que són l’Estat i els bancs [els] que ens roben, i que sempre ens han robat a nosaltres, a la gent, des que existeix el diner i la seva acumulació. Per tant, l’expropiació sempre és legítima i necessària, i així ha estat tant gran expropiar aquest banc i convertir-ho en un espai d’autogestió i de lluites col·lectives, just en contra del sistema i la lògica capitalista.

Ens poden desallotjar dels nostres espais, pegar-nos a cops de porra o també empresonar-nos, però mai podran trencar o frenar la nostra voluntat i decisió de rebel·lar-nos contra aquest món de misèria.

Us desitjo tota la força i els ànims.

La lluita segueix!

Mai podran aturar-nos!

Visca el Banc Expropiat!

Esta entrada fue publicada en General. Guarda el enlace permanente.